#2 Działanie

Zmiany, które kreuję w umyśle, wizualizacje, które wyświetlam sobie przed snem oraz chęci zaprowadzą mnie do samoakceptacji, a później jeśli się uda do satysfakcji. Nie doczekam tego jednak, jeśli nie podejmę działania. Zapewne wiele rzeczy w moim życiu dzieje się, ponieważ tak właśnie miało być i dzieje się to w odpowiednim dla mnie czasie ( bla bla bla)… Czasem padam ofiarą sytuacji, na które nie mam wpływu, ale są też takie, dzięki którym zdarza się coś niewiarygodnego! Wystarczająco dobrze czuję się jednak wtedy, gdy to, na co realnie mam wpływ rzeczywiście jest pod moją kontrolą.

Wiele myśli ostatnio poświęciłam na temat czasu. Uznałam jako puentę myśl, że czas który metaforycznie przecieka nam przez palce sami przelewamy ze szklanki, która w efekcie staje się do połowy pusta…Jako, że mam raczej pozytywne oraz pragmatyczne podejście do życia uznałam to za wspaniałą inspirację do działania.

Postanowiłam zmierzyć się z własnym czasem, pomysłem oraz byciem wystarczająco dobrym by stworzyć coś co może stać się początkiem ciekawej drogi.

Kliknij, a by zobaczyć pierwszy osiągnięty cel

Moim pierwszym celem w tym roku była  wizualizacja mojej potrzeby oraz dostosowanie do tego mojego czasu-nie odwrotnie. Dodatkowo adrenalinę podnosi fakt narzuconego okresu i moment rzeczywistego zakończenia „projektu”.

W każdym z nas drzemią pomysły, chęci, marzenia, których nie spełniamy tylko dlatego, że NIE MAMY CZASU. Pewnie uznalibyście mnie za totalną kretynkę, gdybym zapytała Was teraz  czy macie czas?,  uznając to pytanie jednocześnie z góry jako retoryczne. Kto teraz ma czas? Tu pytam, tam pytam, nikt nie ma czasu. A ja wam powiem, gdzie jest ten czas…między palcem środkowym, a wskazującym po których przelewa się ten czas …   z do połowy pełną szklanką, jeśli w porę zdążysz ją odchylić  🙂

Skomentuj

