#10 Jak trenuję pewność siebie

Minęło już kilka miesięcy odkąd postawiłam te kilka pierwszych kroków. Cały czas stawiam następne. Nieraz nawet przyśpieszam kroku. Pierwsze konsultacje oraz plany na najbliższą przyszłość już zrobione. Sporo się nauczyłam, sporo odpoczywałam, jest wystarczająco dobrze. Wiele rzeczy jednak pozostaje w sferze dalekiej od mojego zadowolenia, tylko częściowo pozostając moim wyborem. Daję sobie jednak nieograniczony czas na realizację swoich planów, kompletnie się o nic teraz nie cisnę. Pojawiają się wątpliwości i zwątpienie, ale dałam szansę decyzji, uda się i bez kompleksów podchodzę do tego co robię. Niepewność może być jedynie moim przeciwnikiem, a ja zdecydowanie wolę towarzystwo optymistów. Podążając za moimi dobrymi stronami biorę na plecy moje przywary i w drogę.

Do konsultacji indywidualnych z rodzicami i dziećmi podeszłam pewna siebie. Opowiadam, pokazuję i uczę jak prawidłowo nosić dziecko w chuście. Równocześnie, choć na zupełnie innych zasadach pobieramy od siebie naukę. Przekazywałam wiedzę, czynności, wspierałam w podjętej decyzji i cieszyłam się z ich postępów, jednocześnie zbierając doświadczenie z prowadzenia konsultacji. Satysfakcja z pracy jest ogromna. Sama nie przypuszczałam, że praca z ludźmi jest tak niezwykła. Powiedzenie, że im więcej dajesz tym więcej odbierasz sprawdza się doskonale podczas tych spotkań. Bardzo Wam za to Drodzy Rodzice dziękuję.

Posty gości na moim Fan page na Facebooku

posty gości 2

posty gości

posty gości 3

 

Moje plany na najbliższą przyszłość są dla mnie wyzwaniem i czekam na nie z dreszczykiem emocji na plecach. Już we wtorek 26 kwietnia będę prowadziła warsztaty przed Baby Salsa w Timabila w Piotrkowie Trybunalskim. Sama wyciągnęłam po to rękę. Zobaczcie sami:

salsa1

Zaczęło się od tego, że koleżanka udostępniła ten post. Bardzo się ucieszyłam, że w naszym mieście będzie można potańczyć z maluszkami salsę! Napisałam do Timbaila czym się zajmuję z ofertą pomocy dla mam, którym warsztat chustowy mógłby pomóc przed nauką tańca. Po rozmowie telefonicznej z przemiłą Eweliną Zajkowską ustaliłyśmy warunki naszej swobodnej współpracy.

salsa2

Do pomocy Ewelina ma również fotografa dziecięcego Lidię Madurę oraz firmę produkującą chusty i nosidła Lenny Lamb.

salsa3

 

Okazało się, że zainteresowanie w Piotrkowie jest na tyle duże, że po kilku dniach powstała kolejna grupa mam tańczących salsę z dziećmi w chustach ! Będę prowadziła dwa, a nie jeden warsztat.

salsa4

Mam jeszcze jedną niespodziankę związaną z moją działalnością w najbliższej przyszłości, ale o tym napiszę innym razem. Powiem tylko tyle, że dla mnie to jest COŚ WIELKIEGO i potwierdzenie, że wszystko jest możliwe jeśli tylko odważymy się po to sięgnąć.

Odebrałam kolejną naukę, która odnosi się do zasady: Inicjuj, bądź pierwszy! Dotyczy to sytuacji w których zdarza nam się czekać na czyjś ruch, decyzję, w momencie, gdy wiemy przecież czego chcemy. Bycie pierwszym, polega na inicjowaniu sytuacji, stwarzaniu ich lub prowadzeniu. Jeśli chcę mieć dobry dzień, mówię jako pierwsza dzień dobry 🙂  Często okazuje się, że teoretycznie obojętne sprawy, decyzje, które oddajemy, w praktyce nie wyglądają już tak „obojętnie”. Dlaczego tak często odbieramy sobie możliwość wyboru? Jest tak niewiele rzeczy na które mamy rzeczywisty wpływ, korzystajmy z tego. Wybierajmy i decydujmy! Wyrażanie się w ten sposób wyrabia nasz „organ decyzyjny”, przestajemy zdawać się na przypadki, a po czasie stajemy się pewniejsi siebie.

Jeśli chcemy prowadzić warsztaty, zaproponujmy je 🙂 Lekcja płynie taka, że bycie pierwszym może sprawić, że będziemy robić to co chcemy robić, a nie to co inni chcieliby byśmy robili (lub nie robili).

 

 

Skomentuj

