#12 Zmiany

Podjęłam bardzo ważną decyzję, której skutkiem są zmiany w moim życiu oraz życiu najbliższych mi osób. Decydowanie o sobie, wybory, których dokonuję są bardzo trudne, ale łatwiejsze niż oddanie sterów komukolwiek czy sterowanie na dwie ręce.  Wkraczając na pewną ścieżkę chcę być konsekwentna, ale jednocześnie elastyczna. Wiem czego chcę, jedynie dobór środków by ich dokonać z czasem staje się bardziej elastyczny. Czuję się dobrze, jestem spokojna. Miałam rację, nie ma się czego bać. Stan na dziś: tak jest lepiej

Porządki w głowie, porządki w domu. Też tak macie? Wyrzuciłam już masę przydasiów i sterty papierów. Jestem świeżo po lekturze książki Mniej.  Intymny  portret zakupowy polaków Marty Sapały, która pokazała mi, że jest więcej takich osób jak ja, które starają się żyć trochę inaczej niż statystyczna większość. Ta książka dodała mi jeszcze odwagi. Od kilku tygodni zatapiam się w książkach, nadrabiam, łaknę, połykam w dużych ilościach. Odnalazłam czas, gromadzę go i szczędzę dla siebie.

Czasem dopada mnie myśl, że powinnam coś napisać tu na blog. Czas, który mam teraz, latem, zabierają mi podróże, łąki, place zabaw, rzeka i wycieczki rowerowe. Najzwyczajniej w świecie szkoda mi na to czasu. Dodatkowo jestem w gorącym okresie nauki, który nie sprzyja ulewaniu mi się 😉

Kupiłam też ukulele i gram. Nie potrafię jeszcze, ale sprawia mi to ogromną radość i każda chwila z falami muzyki na żywo jest dla mnie wielkim szczęściem. Chyba nie zostanę wirtuozem tego instrumentu, ale na pewno kiedyś napiszę jakąś piosenkę i z radością będę ją sobie grać !

Intensywnie poszukuję i odkrywam. To jest fascynujące i wciągające. Zapewne koło jesieni, gdy w domu będę przed 21, tu na blogu będą pojawiać się posty. Tego bym chciała. Cały czas zapisuję wszystko w głowie, analizuję, dyskutuję, upewniam się lub zmieniam zdanie.

Banał na dziś:

Żeby zmienić coś w swoim życiu, trzeba zmienić coś w swoim życiu 😉

Udanego lata, łapcie słońce!

Skomentuj

