#13 Czarny Protest

 

Dziś jest wyjątkowy dzień. Dzień kobiet. Dzień, w którym polskie kobiety zjednoczyły się by pokazać swoją siłę, wykrzyczeć swój sprzeciw, zadbać o swoje prawa. Strajk ostrzegawczy kobiet, które dziś nie poszły do pracy, obalił mit, który ludzie usilnie próbują nam wmawiać od lat, że nie ma solidarności wśród kobiet. Jest i dziś przybrała kolor czarny, kolor żałoby po śmierci naszych fundamentalnych praw na które politycy zrobili zamach.

Nie ma i nie będzie naszej zgody na odbieranie mam godności! Do tej pory nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego pańswo chce tej ustawy? Rozumiem oczywiście cele polityczne, ale nie rozumiem co dobrego może z niej wyniknąć dla państwa, obywateli? Czy zakaz pod groźbą kary, poza wywołaniem strachu może wywołać jakiś pozytywny skutek? Nie. W tym projekcie nie ma przyszłości, w tym projekcie jest 100% polityki.

Nie ma i nie będzie zgody na odbieranie nam prawa do decydowania o sobie! Jak daleko może posunąć się polityk? Cała Polska się zastanawia. Nikt nie chce tego wiedzieć! Nie możemy dopuścić do tego by deptano nas, jesteśmy tymi trupami, po których idą do celu.

Chyba jednak politycy o czymś zapomnieli. My jesteśmy kobietami. Mamy siłę i władzę o jakiej politycy mogą tylko marzyć. Chyba nie wiedzą jeszcze z kim zadarli. To nasz pierwszy, ale na pewno nie ostatni okrzyk. Słyszy nas cały świat. Wspiera nas cały świat. Wstydźcie się politycy! Nie zrobicie z nas idiotek, wiemy doskonale, że wcale nie chodzi Wam o żadne życie, czy to poczęte czy nie poczęte. Macie to gdzieś, a my wam właśnie tam porządnie nakopiemy!!!

Trzeba o tym mówić, trzeba o tym pisać, trzeba publikować, trzeba wspierać. Rozdawałam ulotki, zrobiłam transparent, nie poszłam do pracy, wyszłam w czerni na ulicę, napiszę ten post i on pójdzie w świat. To właśnie należy robić, nawet gdy tak jak ja polityką się brzydzisz, to jest ostatni moment by wreszcie powiedzieć głośno NIE !

Mój głos jest ważny, Twój głos jest ważny.

To jeszcze nie koniec…

Skomentuj

